kashiceramic_logo_psd2

09128366359

در خرید شیرآلات، توجه به چند نکته مهم می‌تواند به شما در انتخاب بهتر و مناسب‌تر کمک کند. این نکات شامل موارد زیر است:

بدنه شیرآلات:

بدنه شیرآلات یکی از مهم‌ترین عواملی است که در میزان ماندگاری، خروجی آب کاملاً بهداشتی و حفظ ظاهر شیر در گذشت زمان تأثیر قابل‌توجهی می‌گذارد. بهترین جنسی که می‌توان برای انواع شیرآلات در نظر گرفت، جنس آلیاژ برنج استاندارد و مرغوب است.

آبکاری:

آبکاری شیرآلات که به عبارتی همان روکش بیرونی شیر است،عدم برخورداری از آبکاری مرغوب به عوامل ناخوشایندی مثل خط و خش، ایجاد لکه آب، ماندن جای اثر انگشت و از بین رفتن رنگ شیر منتهی می‌شود. در نتیجه با آگاهی از اهمیت فراوان این موضوع، ۳ نمونه از بهترین آبکاری شیرآلات را معرفی می‌کنیم:

۱-آبکاری نیکل-کروم

این نوع در برابر شوینده مقاومت مناسبی دارد و از دوام و ماندگاری کافی برخوردار است.

۲-آبکاری PVD

یکی از بهترین روش‌های آبکاری، آبکاری پی وی دی است.آبکاری PVD در کنار مقاوم‌سازی شیرآلات، لکه های به جا مانده از اثر انگشت یا قطرات آب را کمتر نشان می‌دهد.

۳-آبکاری رنگی

این روکش شیر به عنوان مدلی جذاب و خاص در بازار رایج شده است.حتی می‌توان رنگ شیرآلات را با سرامیک، کابینت و دکوراسیون داخلی هماهنگ ساخت.

طراحی ظاهری:

بهترین شیرآلات برای هر شخص می‌تواند مدلی باشد که در کنار بهره‌مندی از استانداردهای ضروری، ظاهری بر اساس طبع و سلیقه فردی داشته باشد.

اهمیت به مصرف بهینه آب:

یکی از نکات مهمی ک  هنگام خرید شیرآلات اهمیت دارد،مصرف بهینه آب است.در بسیاری از مدل‌های بی کیفیت تنظیم دما یا فشار آب لازم به میزانی زمان بر و سخت است که حجم زیادی از آب هدر می‌رود. در مقابل، محصولات با کیفیت و درجه یک را می‌توان به‌آسانی به‌صورت دلخواه تنظیم کرد و از هدر رفت آب به میزان چشمگیری جلوگیری نمود.

انتخاب برند معتبر

از برندهای شناخته‌شده و معتبر که سابقه خوبی در تولید شیرآلات دارند خرید کنید. این برندها معمولاً کیفیت و خدمات بهتری ارائه می‌دهند.

قیمت مناسب و معقول

قیمت شیرآلات متناسب با کیفیت و برند متفاوت است. سعی کنید بین کیفیت و قیمت متعادل برقرار کنید.

نصب آسان

شیرآلات باید به آسانی نصب شوند و استفاده از آن‌ها راحت باشد. همچنین، بهتر است شیرآلاتی را انتخاب کنید که در تنظیم دما و جریان آب کاربرپسند باشند.

خدمات پس از فروش مناسب

امکان استفاده راحت

ارائه گارانتی

kashiceramic_logo_psd2