kashiceramic_logo_psd2

09128366359

شرکت کاشی الماس کویر یزد (سهامی خاص) با نام تجاری مهسرام در سال ۱۳۷۶ با دریافت موافقت اصولی از اداره صنایع استان یزد جهت تولید انواع کاشی گرانیتی (فلفل نمکی، سلوبل سالت، وین و …) فعالیت خود را آغاز نمود .

این شرکت در قطعه زمینی به مساحت ۱۷۱۰۰۰ متر مربع در ۲۵ کیلومتری شهر یزد واقع گردیده است که با بکارگیری بهترین مواد خام و پرسنلی کار آزموده ارائه دهنده محصولاتی با بهترین طرح و کیفیت می باشد.

شرکت کاشی الماس کویر یزد با توجه به نیاز مصرف کنندگان محترم ، همزمان با پیشگامان این صنعت و همگام با آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت سرامیک و منطبق با استانداردهای جهانی و ملی با برخورداری از آخرین تکنولوژی صنعت سرامیک ، محصولات پرسلانی (لعاب مات، لعاب براق، لعاب پولیش و…) را در طرح ، رنگ و ابعاد بسیار متنوع با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و با بالاترین کیفیت و ویژگی های متمایز از جمله ضد اسید بودن، جذب آب پایین، مقاومت در برابر سایش، استحکام در برابر فشار، سرما و گرما، به مرحله تولید رسانیده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نموده است.

در این راستا ، شرکت کاشی الماس کویر یزد علاوه بر دارا بودن نشان و گواهینامه ملی برای کلیه محصولات تولیدی، در زمینه سیستمهای مدیریت شغلی و محیط زیستی و تضمین کیفیت دارای گواهینامه های بین المللی ISO نیز می باشد .

kashiceramic_logo_psd2