kashiceramic_logo_psd2

09128366359

کاشی مسعود ایران در سال ۱۳۶۲ تاسیس و در سال ۱۳۸۰ در راستای تحقیق شعار انگیزه ای فراتر از اندیشه به بهره برداری رسید.

تحقق این هدف میسر نبود مگر اینکه مجموعه کاشی مسعود ایران به خانواده کاشی مسعود ایران تبدیل می شد و این خانواده با تلاش همگانی در راستای اهداف عالیه شرکت قدم نهاد و افتخاراتی را به ارمغان آورد.

برای مکانیزم بخشیدن به اهداف این واحد در سال ۱۳۸۰ اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت نمود و در همان سال موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001 گردید.
کاشی مسعود
تلاش بی وقفه این خانواده منجر به چهاربار واحد نمونه کیفی استاندارد و در سالهای ۸۰ و ۸۳و ۸۴و ۸۷ و سه بار واحد نمونه استانی در سالهای ۸۲و۸۵و۸۷ گردید.

شرکت کاشی مسعود ایران تولید کننده انواع کاشی کف لعابدار مطابق استاندارد ملی ایران توسعه پایدار را در گرو توجه همزمان به کیفیت ، محیط زیست و ایمنی و بهداشت کار دانسته و مقاصد وجهت گیری کلی خود را در قالب اهداف زیر ترسیم نموده است :

الف ) درک انتظارات تمامی طرفهای ذینفع وتلاش درجهت افزایش رضایت آنان  ب ) تلاش در جهت توسعه کمی وکیفی محصول ج) تلاش درجهت افزایش سهم بازار وصادر نمودن محصولات تولیدی د) پیشگیری از آلودگی محیط زیست بخصوص آلودگی هوا وآب  ه ) پیشگیری از بروز حوادث کار وارتقاء سطح ایمنی وبهداشت محیط کار  و ) جلوگیری از اتلاف منابع وتلاش در جهت بهینه سازی مصرف انرژی

kashiceramic_logo_psd2